Sider

6.7.11

Summer



























Ja så er jeg vendt tilbage til virkeligheden igen, efter en totalt fed, men hård uge på 
Roskilde festival. Desværre fik jeg ikke taget mange billeder af Roskilde-Festival-Outfits! Øv øv. 
Nå, men som I kan se nyder jeg det gode sommevejr (når det nu engang er der). Jeg elsker sommer og alt hvad den indebærer - den gode friske mad, varmen, glæden og ikke mindst at finde mit gemte sommertøj frem og jagte de nye sommertrends. På billederne ovenover har jeg en nederdel på fra Gina Tricot, en basic top fra H&M og gamle sandaler fra Topshop. Øreringen jeg har på er købt på Roskilde Festival og er af mærket "månesten".  
Apropos den gode mad så skal jeg ud og lave en lækker jordbær dessert nu, som mon ikke jeg lige smider et billede ind af den lidt senere? 

1 kommentar:

  1. meld evt. din blog til på jegelskermode.dk for at få et større netværk :)

    SvarSlet