Sider

16.8.11

Australian dreams..




Australia Australia Australiaa! Hi Gal's. Det her indlæg handler ikke meget om mode, men mere om min drøm efter gymnasiet! MÅSKE kan jeg give jer noget inspiration, hvis i også skal have et sabbatår efter jeres uddannelse for det skal virkelig gennemtænkes og bestilles i god tid!
Min helt helt store drøm er at rejse til Australien i en længerevarig periode på mindst 6 måneder. Jeg har lige siden jeg var helt lille vidst at jeg SKULLE til Australien en
dag. Så nu er jeg ved at undersøge det og snakke med mine forældre om det. Exciting! Formålet med rejsen er (for mig) at komme ud og opleve noget uden for min normale hverdag og rækkevidde og på den måde 'vokse' som menneske og udvide mine erfaringer og oplevelser. Jeg vil meget gerne prøve at presse mig selv fysisk og psykisk ved at arbejde på en farm hvor jeg kommer ud i det lidt hårde og beskidte arbejde! For mig er det nærmest som på film. Og så har jeg altid haft en drøm og at dykke ved Great Barrier Reef og derfor SKAL det også opleves.


Jeg har på nettet fundet et bureau der hjælper en med at finde arbejde og tilmelde sig forskellige arrangementer og ture i Australien og det lyder VILDT spændende! Hvis jeg har vækket jeres interesse så kan i klikke HER.  Og der er selvfølgelig mange andre steder i verden I kan rejse med dette bureau.


Back to reality
For at vende tilbage til virkeligheden og ikke mindst nuet har jeg købt nogle nye produkter efter anbefalinger fra min kærestes søde søster! :)





Budget-venlige Garnier koster kun 45,- og skulle eftersigende være rigtig god! Da jeg kun har brugt produkterne en enkelt gang er det svært at sige hvor stor en effekt de har, men jeg kan med overbevisning sige at både rensemælk og creme dufter helt fantastisk og man føler sig oprigtigt ren og let i huden efter brug! 
xx Mary
ps. jeg skal nok snart poste et 'dagens look' 

4 kommentarer:

  1. Uhh jeg vil rigtig gerne høre mere om de produkter virker, for 45 kr. det er da lige til at overkomme;)
    Skøn blog btw:)
    K ida

    SvarSlet
  2. Jeg forstår virkelig godt at du gerne vil til Australien! Jeg var der for ca 1 år siden (dog kun i 2 måneder)og det var fuldstændig fantastisk! Jeg skal 100% sikkert dertil igen. :)

    Nomi

    SvarSlet
  3. Garnier gav mig parfume allergi, fordi det er så hårdt for huden!
    kan ikke anbefale den ;-).
    knus rikke.
    www.we-like-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej piger! Tak for kommentarene og de gode oplysninger.
    Jeg vil nu alligevel fortsætte lidt endnu med Garnier produkterne og så skal jeg nok (Ida) vende tilbage!
    KNUS

    SvarSlet