Sider

21.8.11

I gemmerne.



Idag gik jeg i min mors gemmer og fandt denne lækre clutch! Den er dejlig rummelig og har nogle fine detaljer synes jeg! Tror den vil tage sig godt ud sammen med et mørkt/sort gå-i-byen-outfit. Men jeg tror også at den ville komme til sin ret sammen med et par jeans og en lys skjorte!



Næste fund var denne pung. (Som jeg rent faktisk har luret på et par gange) - og nu har hun altså lagt den i 'gemmerne' og derfor tænkte jeg at jeg kunne hapse den i en stund. Jeg kan godt lide det bløde og slidte læder

5 kommentarer:

  1. Sådan en pung har jeg næsten magen til! O':
    Men en virkelig fin blog du har!
    knus http://mode-marie-skovsboel.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Did you get the message, which made your heart flutter?

    SvarSlet
  3. Marie....Scovsboel? Long ago, a random'ish Goggle'in led me to you, and via you I found Dave.
    You may have, saved the world, ended wars and political corruption...and I have a hint:
    David Pell/Next Draft Newsletter...he's the only VC with a heart, in the world. ( Hint to Dave: Google We Are So Fu#k%d)
    Thank you, for connecting us! Merci, Thank You...Gracias! Imagine, leaving behind a world of peace, and it was you who lit the candle
    ...I'm revealed, at a place I seldom venture...G+; if you would like to know me better: Face'mag: Richard Edwards Breed IV is my page/wall. chardbreed@g'male', is a way to me. Peace, Chard

    SvarSlet
  4. Oh! I have some Vintage purses, and clothing for you..my mother's "Society" things, and a Jackie "O" Jacket...left on my 'rents yacht..they were: yachty! My Mother:. Ask me for a photo, but sit-down when you open it. Like youself:
    1/1,000,000
    Chard

    SvarSlet