Sider

28.8.11

Sick n' tired


Hej Bloggen! Jeg vil godt starte med at sige tak for alle de søde kommentarer og ikke mindst tak til Nanna som lavede et indlæg om mig på hendes blog Fashion avec Nanna igår! Tak! Det er dejligt med noget ros. Idag har været en træls dag for mig - jeg har simpelthen haft en frygtelig hovedpine, som faktisk har fulgt mig hele ugen! Øv hvor er det træls! Jeg håber snart at jeg kan slippe af med den. Vi ses kære læsere! 


Translation
Hi dear followers! First I want to say thank you for all your sweet comments at my post yesterday, and then I am giving my greatest THANK YOU to Nanna, who wrote about me at her blog Fashion avec Nanna ! 
Today I have had a bad day! I have had an awfull headache all day long (and still have)! Hope it will go away soon. 
Love Mary. 

2 kommentarer:

  1. uh den lyder træls. Jeg håber den er helt væk imorgen, hovedpine er aldrig rart.

    SvarSlet
  2. hvis det trøster dig, virker det som om alle har meeega hovedpine for tiden... det er pisse træls. ! god bedring
    og endnu engang, det var så lidt :D

    SvarSlet