Sider

27.9.11

My love - wish you were mine



I fell in love again!... BIGTIME. 
Åh... For et par uger siden prøvede jeg disse FANTASTISKE støvler fra Dr. Martens. (Uden foer) og de tog mit hjerte, og de vil ikke lade det gå. ERGO jeg bare EJE disse STØVLER! Problemet er dog bare at jeg ingen penge har lige pt.. Men det får jeg! Jeg kan ikke bare lægge disse i glemmekassen (som jeg gør med så meget andet (hvorfor er man ikke rig?)


A couple of weeks ago I tried these AMAAAAZING boots from Dr. Martens, and they took my heart away - and they won't give it back - therefore i HAVE to buy them! My closet needs them, I need them! The problem is - I am NOT rich! And right now I do not have ANY money. BUT, but, but i won't give them up! They are going to be mine! :D 

1 kommentar:

  1. har du set deres pastelfarvet kollektion... nam nam nam! haha :D

    xx Nanna

    SvarSlet