Sider

24.10.11

Inspiration: Chloe










































Hej dejlige læsere! Her får i lige et skud inspiration fra Shopbob, der reklamere for det fantastiske tøjmærke Chloe. Men ØV hvor er det dyrt! Det er ikke løgn, når jeg siger at jeg er vild med ALLE tøjdelene, som de her billeder viser. ISÆR bukserne og den fine perlebluse på billed 3.

Hverdagen
.. Har igen overtaget mig, og jeg føler jeg har alt for mange ting jeg skal nå og se til! I den her uge kører vi AT-7 på gym og oveni skal jeg i studiepraktik i Medievidenskab på Odense Universitet fra onsdag til fredag. DET betyder altså at det bliver hektisk at nå at få færdiggjort AT. ..
Nå det var altså bare lige et lille surt opstød, som allerede er forduftet igen.

James Blake
.. Har også overtaget mig, med sine 2 sange som pludselig spillede løs ud af høretelefonerne på min NYE iPod :D Jeg begriber ikke, hvorfor jeg ikke har hørt dem før. De er FANTASTISKE! I kender dem måske allerede, men jeg synes alligevel lige jeg vil dele dem med jer!
"A case of you"

"Enough Thunder"


Dagens outfit
.. Er trods alt, de indlæg jeg synes er aller sjovest at poste for jer! MEN nogle gange er det også dem der er sværrest at få 'arrangeret' hvis man kan sige det sådan. De er i hvert fald nogle gange lidt svære at få tid til og så kræver det altså også at jeg har en fotograf. Og det havde jeg altså ikke i dag.

Knus Mary.

1 kommentar:

  1. Årh AT, jeg elsker AT! Men jeg kan godt se at du får en rimelig stresset uge! Du skal nok klare det alligevel :)

    SvarSlet