Sider

22.10.11

Let's have some fun; inspiration



Hey Gal's! Beklager at der ingen indlæg var igår! Jeg havde simpelthen ikke tid til at poste noget som helst. I dag har jeg været på arbejde, og har desværre ikke fået taget et par dagens outfit! Men snydes skulle I jo ikke! I kan næsten regne ud at jeg skal i byen i aften. Denne gang bliver det i Vejle  (heldigvis) :D Trænger virkelig til at komme udenby's! Nu vil jeg lige se om jeg kan få slappet lidt af, så jeg ikke ligger i hegnet inden kl. 12 ;) (Det har jeg prøvet, og jeg tror ærlig talt mine veninder synes jeg er en smule træls når sådan noget sker!) Hæhæh. 
Håber i selv nyder weekenden! 
Knus Mary.

4 kommentarer:

  1. Cool blog!
    http://amandathaarsti.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. love the blog! Following it!
    great post!

    I am doing a Giveaway:
    http://mrkanerule.blogspot.com/2011/10/thank-you-giveaway.html

    Hugs
    JK

    SvarSlet
  3. let's go party with that bling-bling dress :)

    Greeting from Indonesia!
    Titaz :)

    SvarSlet
  4. That's my words titaz! :) It is amaazing!

    And thankyou for following Mr. Kane!
    Love Mary

    SvarSlet