Sider

27.10.11

New in

Har købt mig denne bredskyggede hat i H&M i dag! :) Jeg har SÅ længe villet købe den, men har altid udsat det, men nu er den altså min. Den koster 99 ,- og kan også købes på h&m's hjemmeside. Egentlig er den jeg har købt lidt mindre i omfanget, men ligner ellers på en prik! Jeg synes virkelig det er en fed efterårs accessorie! 


Dagen på Uni har faktisk været okay! :) Der er dele af det som jeg virkelig synes lyder spændende og andet der bare slet ikke er mig, men sådan vil det noget altid være? :) 
Den søde Muffin (Trine (min kærestes søster) )  har lige fodret mig med deeeeejlig risengrød! MMH. Jeg begriber ikke at jeg siger det jeg skal til at sige............ Jeg er i julestemning


Translation
Bought this hat in H&M today. I've looked at it many times, but never bought it. Now it's mine :). I think this kind of hats, are the perfect autumn accessories. 
The last couple of days, I been in Odense, trying the University. 
Have a great day! 
Love Mary

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fed! Jeg har selv en der ligner den meget - fra Asos. Jeg synes dog det er lidt svært at få den brugt (man ender med total fladt hattehår - så den er ikke lige til at tage på, inden man skal ud af døren, hvis man skal noget hvor håret skal være i orden, efter hatten tages af) ;) Hehe..

    byblomgren.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ooooh, love this floppy hat! I am in need of a black floppy hat!!

    www.plentyforpennies.com

    SvarSlet
  3. The floppy hat is all the rage right now!

    SvarSlet
  4. hvor er den bare rigtig fin :)
    mange tak for den virkelig søde kommentar på min lille blog :)
    tak fordi du er blevet fast læser <3

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den har jeg også, og jeg er SÅ glad for den!
    Kunne se du var medievidenskab, du var inde og høre om - jeg er på kandidatdelen nu (dog i Århus), så skriv endelig, hvis du har nogle spørgsmål til studiet :)

    SvarSlet