Sider

23.11.11

Life without you

Stevie Ray Vaughan



Hej dejlige læsere! Jeg har ikke rigtig noget indlæg til jer idag udover de her to sange fra Stevie Ray Vaughan. Jeg har faktisk ikke nogen som helst forventninger om at i kan lide ham og hans musik! MEN det er den her musik jeg er vokset op med og nærmest har i blodet og derfor fortæller den også noget om mig! SÅ her er noget af hans musik! Og jeg elsker det og det minder mig om min far (som har videreført hans kærlighed til den her slags musik til mig) og så ville jeg lige smide det ind fordi jeg imorgen skal besøge min far, som jeg ikke har set i et godt stykke tid! Jeg glæder mig!
NÅ men jeg kunne da alligevel godt tænke mig at vide hvad i synes om det? :D
ps. Vaughan er da også den mand der har inspireret John Mayer - og John Mayer MÅ være den største 'musikmand' i mit liv!

1 kommentar:

  1. Fed blog!!! :)

    Har du lyst til at kigge forbi min, og evt. kan vi følge hinanden?

    Camillajb.blogspot.com

    Kram! <3

    SvarSlet