Sider

8.12.11

For winter

I'm flying south for winter




Hej dejlige læsere! Jeg ved at det er læææænge siden I har set noget til mig og mine outfits! Jeg håber snart jeg kan komme igang med at få taget lidt flere billeder! :) Idag valgte jeg at vise jer nogle billeder som jeg tog sidste vinter - og billedet i midten var det jeg vandt på i FOF's konkurrence hvor jeg vandt ... 10.000 kr. Jeg må vel godt prale lidt.
Meningen med bloggen er ikke altid kun at vise jer 'fashion', og derfor har jeg også valgt at lave det her indlæg - for jeg vil gerne vise jer noget af det som jeg OGSÅ elsker, som foreksempel at tage billeder som dem her. Er det noget I er interesseret i, eller vil I hellere være foruden?
Translation
Hi dear followers! I'm sorry for not showing you any photos of me and my outfits for sooo long time! I've been busy! Today I wanted to show you some pictures I took last winter.
The blog is not only here to show you fashion, but also to show you some of the other things I love to do in life, and that's also why I'm posting this! :) Hope you like it.
Love Mary

7 kommentarer:

  1. Well it looks like last winter was absolutely freezing! How do you stay warm?

    Also I love the pictures. So beautiful!!

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Jeg synes absolut om indlæg som disse!
    Må man have lov at spørge hvordan du indstiller dit kamera når du tager billeder som disse?
    Er nemlig også super interesseret i fotografering og har lige investeret i et spejlreflekskamera som jeg skal til at tage fine billeder, men det er ofte svært synes jeg, at gøre dem så "intense" hvis man kan sige det? :)

    - Heidi

    SvarSlet
  3. Hej Heidi. Er glad for at høre, at du synes om indlægget! :)
    Mht. indstillingerne kan jeg fortælle dig at jeg ikke bruger nogle særlige indstillinger (da jeg ikke selv er super god til det), så jeg tager den altid på gefûlen og prøver mig frem! Det er næsten det bedste du kan gøre. Men de her billeder er også taget med en ekstern flash, og det har jo nogen betydning. Desuden redigerer jeg mine billeder og det er faktisk det der giver den største effekt! :) Tak for interessen.

    SvarSlet
  4. Ja flashen spiller selvfølgelig ind, det kan være jeg skal ønske mig sådan en til jul og fødselsdag :)
    Når du redigerer, hvad er det så du gør ved billederne? og i hvilket program redigerer du dem? :)

    SvarSlet
  5. Jeg bruger det der hedder Lightroom, du kan hente en prøveversion på nettet! :) På de her billeder har jeg ændret lidt i - hvis vi tager udgangspunkt i lightroom - det der hdder highlights, shadows, contrats, sharpening og lidt i farverne også.
    Jeg gør stort set altid skyggerne lidt tydeligere og gør billedet skarpere.

    SvarSlet
  6. Jeg synes helt klart det vil give bloggen lidt mere hvis du viste mere af det her :D
    Det er jo altid rart at se flere sider af dig :) Ihvertfald i følge mig

    SvarSlet
  7. Tak for den positive respons Maja! :) Det er jeg glad for at høre.

    SvarSlet