Sider

5.12.11

I remember when we just looked at each other and got excited

Hej Bloggen. Ja jeg må sgu indrømme at jeg allerede er hoppet i nattøjet og er krøbet under den lune dyne! Hold NU OP hvor er jeg træt! Jeg har de sidste dage haft ondt i halsen og det bliver kun værre og værre! Så jeg holder mig altså en fridag i morgen.. Velfortjent synes I ikke? Apropos imorgen ... Så skal jeg have klippet mit lange hår af :( Det er ikke med min gode vilje, men jeg kan snart heller ikke holde ud at det er SÅ umuligt! Det trænger virkelig til en kærlig saks. Håber resultatet bliver NOGENLUNDE.


Translation:
I had to admit that I am already, ready to sleep. I am SOO tired! Think I am staying home from school tomorrow - I am feeling sick. Speaking of tomorrow - I am going to cut my hair :( Oh no. It is not of my own free will, but it is devastated! Hope the result is going to be O K A Y.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar