Sider

22.1.12

My week with Marilyn

Michelle Williams
Marilyn Monroe // Norma Jean Baker
Da jeg for laaang tid siden, læste en artikel om Marilyn Monroe, blev jeg nysgerrig efter at kende mere til hende og hendes liv. Jeg ønskede mig en biografi om hende i julegave og fik det, og pludselig synes min bedstemor også lige at hun ville invitere mig i biffen og se "my week with Marilyn". Den var fantastisk! Og hold nu op hvor gjorde Michelle Williams det godt! (Har fulgt hende da der for laaang tid siden blev sendt "Dawsons Creek"). Det er en autentisk film og kan helt klart anbefales. Jeg tror jeg blev lige så betaget af Marilyn (eller var det Michelle?) som alle de mænd der faldt for hende. Gå ind og se den! :)

2 kommentarer:

  1. Ville meget gerne ind og se den :)
    visit my blog, and follow if you want to.
    XO
    Monika // monikamustafa.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lyder ihvertfald til at være spændende. Kan også godt lide Marilyn Monroe :)


    Tjek gerne min blog og bliv eventuelt fast læser :) kathrine-emilie.blogspot.com

    SvarSlet