Sider

5.1.12

New in - again

Asos 'the polo' top - £8,99
Rimmel London lipstick - £4,99
Asos retro sunglasses - £12,00


Har ikke modtaget det sidste jeg købte på asos, så lige pludselig vælter det bare ind med pakker! Nu har jeg lige bestilt de her tre ting. Jeg har både gået og ville have mig en rullekrave-trøje, en lyserød læbestift og et par solbriller! :) 3 fluer med et smæk! Hvad siger I så? :D Jeg glæder mig mest af alt til at se hvordan solbrillerne kommer til at være til mig - sikkert ikke særlig gode! Haha. Jeg har virkelig svært ved at finde solbriller der klæder mig! I sommers havde jeg et par som jeg var virkelig glade for,  MEN min store røv ødelagde dem.. Og det var endda LIIGE inden vi to til Tenerife. 
Translation
I haven't received the last items I bought on Asos yet, but I already ordered something new! - These 3 items above. It is something I wanted for a long time so I'm happy! :) Most of all i'm looking forward to see how the sunglasses fit me! I'm not good, finding sunglasses. What do you think?
Love Mary 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar