Sider

2.1.12

This will be with me soon. 

Jeg fortalte jer jo at jeg havde fået et gavekort til asos i julegave og fornylig købte jeg vesten ovenfor til 95 kr. sat ned fra 250, derudover købte jeg 2*dødningehovedarmbånd til 40 kr. per styk. - Jeg tror nemlig at det kunne se rigtig fint ud med et på hvert håndled! Vesten er lidt mere til 'bybrug'. Jeg har stadig noget til gode på gavekortet, og skal som sagt have mig et par solbriller også! :)
Idag er sidste dag af ferien. ØV hvor jeg ikke gider i skole imorgen! Dagen vil jeg bruge på at få ryddet op på mit værelse, læse lidt i min nye bog/bøger, spise et par æbleskiver og se en god film! :)
Translation
As I already told you, I got a gift voucher card for christmas to Asos.com, so I just bought this PU vest and Two of the bangles above! - Thought it could look nice with the same bangle on both hands.
Tomorrow I am going to school again - Wish that I shouldn't!

1 kommentar: