Sider

13.1.12

You can only become truly accomplished at something you love. Don't make money your goal. Instead, pursue the things you love doing, and then do them so well that people can't take their eyes off you.


Hej Bloggen! <3 Synes overskriften passede så godt på nogle ting lige nu! Jeg har lige købt et nyt kamera for mine vinderpenge! At få et større og bedre kamera har været min drøm i meget lang tid! og det var også grunden til at jeg meldte mig til konkurrencen, jeg vandt, og jeg blev ovenud glad og overrasket! Årsagen til at jeg blev så glad var nok mest af alt de 10.000 kr. jeg vandt, men det var også en kæmpe bekræftelse i at jeg kan noget og jeg var totalt stolt af mig selv! Jeg vandt en konkurrence hvor flere 1000 billeder var indsendt! Jeg forfølger de ting jeg elsker og lige nu har det betydet, at jeg har smidt en del penge i et nyt kamera! Men jeg er så enig i overskriften på dette indlæg! - Lad ikke penge gøre dig hel, men lad det du elsker, gøre dig hel! 
Kameraet har jeg ikke fået endnu, men det kommer forhåbentlig snart! Jeg glæder mig! Men mere om det når det kommer frem! :)
Må nok også indrømme at jeg imorgen skal ud og købe en ny computer - igår kunne min trofaste HP ikke mere og afgik ved døden. Det betyder altså også at jeg absolut ingen penge har tilbage!! Men også at jeg har måttet tage et lille lån fra min kærestes og min fætters lille forretning! 


9 kommentarer:

  1. love the look!
    have a great weekend!

    Hugs
    JK || Http://mrkanerule.blogspot.com

    SvarSlet
  2. du ser som altid godt ud Mary! Jeg synes det er så fedt du vandt den konkurrence! Jeg ville ønske jeg kunne vinde sådan noget, da jeg virkelig elsker at tage billeder. Ved du om der er nogle fotokonkurrencer rundt omkring?
    Jeg glæder mig vildt meget til at høre om dit nye kamera! jeg går jo selv og slæber rundt på en efterhånden ret gammel eos 1000d ;)

    SvarSlet
  3. Tak Maja! :) Jeg synes dælme også det er fedt! :) Men jeg ved faktisk ikke om der er nogle fotokonkurrencer kørende lige nu, men du kan jo altid prøve at søge på nettet, de var faktisk sådan jeg selv fandt konkurrencen.
    Haha. Jamen så har vi jo været i samme båd :P men det har nu været et dejligt kamera, som har fulgt mig i tykt og tyndt! :D
    Knus

    SvarSlet
  4. Super fin og personlig blog du har dig. Måske du ville tage et kig forbi min og evt. blive fast læser hvis du bryder dig om den? :)

    Knus
    annikapaulsson.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er du fin.. :) Jeg ønsker mig også virkelig et nyt kamera. Har desværre bare ikke pengene til det.

    by the way, så har vi en konkurrence på vores blog. Tjek den ud og deltag hvis præmien er noget for dig :)

    SvarSlet
  6. hey mary, fandt faktisk din blog via stylegallery. synes den er super fed! :-)

    SvarSlet
  7. Hej piger! Tusind tak for jeres søde kommentarer! :)
    KNUS!

    SvarSlet
  8. Super sød blog du har! Jeg er nu blevet fast læser, og jeg håber at du også ville blive på min!

    http://photoaslife.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Oh my goodness you remind me of Kristen Dunst in these photos! Love that scarf!!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    SvarSlet