Sider

11.3.12

IS FACE HUNTING A SOCIOLOGICAL EXPERIMENT, OR JUST YOUR DAY JOB?






FACEHUNTER
Fik den her fantastiske bog i marts sidste år (til min fødselsdag). Der er de for vildeste billeder og outfits i og den er vildt inspirerende! Så hvis I vil have inspiration direkte i hænderne så køb facehunter bogen, som er fyldt med billeder af personer, som fashion bloggeren Yvan Rodic har taget. I kan også se hans billeder på Yvanrodic.com
English translation
Got this amazing book last year! It is filled up with the coolest pictures and outfits! And it is a really good inspiration - All the pictures are taken by the online fashion blogger Yvan Rodic. You can also see his photos on Yvanrodic.com

1 kommentar:

  1. Åh sikke nogle fantastiske billeder der er i den bog - det kunne være jeg skulle købe den til min samling :) Tusinde tak fordi du også følger mig - jeg skal lige sikre mig, at du har fået trykket ordentligt, jeg kan nemlig ikke se dig; bloglovin' eller på google friend connect? :(

    SvarSlet