Sider

4.5.12

Hangovers and creativity
DIY t-shirt
Hej Bloggen! Igår drak jeg halvdelen af alle mine hjerneceller ud (Haha lige voldsomt nok måske) og jeg har haft en frygtelig nattesøvn, kan snart ikke finde hoved og hale i hvad der faktisk skete igår og hvad der bare har været fuldemandsdrømme. Haha. Åh Gud! Har en liiiille smule tømmermænd. Heldigvis havde jeg idag lidt kreative hjerneceller tilbage. :D Har lavet T-shirten(eller ikke SELVE t-shirten, men har lavet sat printet på) som i ser ovenfor og har i sinde at lave maaaange flere! Hvis I er interesserede i at lave jeres egen t-shirts så kan I kigge forbi Wellmadefashion som har lavet en guide! Det er ikke spor svært! 
Short english translation 
Hi girls! Today I have hangovers. I'm tired and I just want to sleep! :D BUT despite my hangovers I made the t-shirt above. Well not the t-shirt, but I transferred the print to it. Think the result became quite good.

2 kommentarer:

  1. Super fed blog du har dig :-) er helt vild med den!
    Skal vi følges? Håber i hvert fald du har lyst til at kikke forbi min blog, og eventuelt blive fast læser?

    Knus Mathilde
    http://mathildebraagaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hey Marie!
    Virkelig fed t-shirt du fik kreeret dig der! Og tak fordi du linkede :-)

    xoxo
    wellmadefashion.blogspot.com

    SvarSlet