Sider

20.6.12

Grainy

Photographs by me
Hej alle søde læsere! Jeg beklager meget for den dårlige blogging! Det skyldtes simpelthen mine eksaminer og læsning. Derfor skal I nok heller ikke regne med de vilde indlæg de følgende dage. Synes bare lige at jeg ville fortælle jer det :-) Jeg glæder mig sådan til at blive færdig, så jeg også kan få meget mere tid til bloggen! Mandag kl. 15.00 er jeg student! 
Overvejer lidt at købe mig et lomography eller et analog kamera. Jeg ved ikke så meget om dem endnu, men synes bare de tager så fede billeder, med ægte vintage look. Sad lige og redigerede i nogle gamle billeder og forsøgte at skabe et sådant look, og resultatet blev altså det I ser ovenfor.
Short english translation
Hi dear followers! I'm so sorry for the bad blogging. I'm so busy right now with all my exams. I'm looking forward to graduate, so I can return and be a 'full time' blogger again! 

7 kommentarer:

  1. Et lille tip, i stedet for at starte, med at købe et af de der dyre vintage kameraer:

    du ved godt de der gamle gamle kameraer man kan købe f.eks på alle markeder i london? Selvom man ikek kan bruge dem direkte, kan man faktisk bruge de fleste indirekte, som et slags "film" sammen med sit eget spejlrefleks.

    Men kan proppe sit eget spejlrefleks, pege det ned igennem "søgeren" Og så tage et billede igennem der. Det gir faktisk en rigtig rigtig fed effekt, dog en smule mere besværligt, men i hvert fald 1 måde at starte på, som er lidt billigere! :D

    xx Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan slet ikke lige forestille mig det?? Altså søgeren på vintage kameraet eller hvad? :-)

      Slet
    2. prøver lige at finde guiden :D

      Slet
  2. jeg kunne ikke finde guiden, men lidt ligesom den her
    http://gel-skinblog.com/wp-content/uploads/2012/04/iphone-slr.jpg

    bare hvor du tager dit spejlrefleks og tager billedet med det, igennem et gammelt, hvis det gir mere mening nu :)

    SvarSlet
  3. arh fandt det!
    det hedder ttv fotografering. Og den "tube" rundt om kan bare laves i pap.... der findes tonsvis af guides på google :D

    http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=TtV+photography&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tVLiT-yEI5DysgbJj91w&biw=1278&bih=664&sei=uVLiT673EojUsgaFm5Bx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna! :-) Det ser godt nok et lille smule besværligt ud, men det er da sikkert forsøget værd! : D

      Slet
  4. Fed blog!

    Kig gerne forbi
    enknivspidssatanisme.blogspot.com

    SvarSlet