Sider

15.6.12

Just another day

Hej Bloggen! Jeg ved godt at det ikke er nogle særlig interessante indlæg jeg kommer med lige pt. men jeg har så travlt!! Idag har jeg læst religion, med Anne, Cille og Malle og nu skal jeg på arbejde. Som jeg jo slet ikke har fået fortalt jer om. Ved heller ikke helt om jeg har fået det endnu, men skal ned og prøve det nu her. Der hvor jeg bor, er der en lille restaurant nede ved vandet og jeg har 'fået' et sommer job dér. Så nu må vi se, hvordan det ender i dag :-) Jeg skal lige prøve hvordan det er osv. osv. Vi blogges!

3 kommentarer:

  1. Great photos! I love looking at clouds.

    nialangleyspeaks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med billederne!

    Knus Gittemary.blogspot.com

    SvarSlet
  3. faldt lige over din blog og nøøøj hvor jeg elsker din header! den er fantastisk ;)
    sofiehoegh.blogspot.com

    SvarSlet