Sider

4.6.12

This is about me
Navn: Marie. Fødselsdag: 03.03.93. Køn: Kvinde
Øjenfarve: Udefinerbar? Grøn, grå eller blå – den skifter farve. Hår farve: Mørkt.
Højre eller venstre håndet: Højre. De sko du går mest i: Av den var svær, tror ikke der er noget jeg går mest i! Det du er bange for: Ånder, spækhuggere og at drukne. Din livret: Lasagne og al slags krydret mad – der må gerne være karry eller hvidløg indblandet.
Din første tanke når du står op: ”Jeg skal i gang! kl. er alt for mange!” og ”jeg håber det er godt vejr”
Pepsi eller cola: Cola – Coca Cola! Adidas eller Nike: Nike. Ice tea eller te: Te, men Ice tea er også godt! Chokolade eller vanilje: Chokolade.
Synger du: Ja. Går du i bad: Ja det hænder da. JA selvfølgelig gør jeg det.
Kan du li’ skolen: Ja, jeg kan faktisk godt lide at gå i skole, men er ikke fan af at skolen også tager med mig hjem.
Vil du giftes: Ja og det skal holde! Kan du enes med dine forældre: Ja

Sidste gang jeg..
Drak alkohol: til afslutningsfest på gymnasiet. Blev fuld: sidste skole dag. Oh my mothers….
Gik ud og shoppede: Sidst jeg købte noget var for et par dage siden, men jeg blev bare liggende i sengen. Spiste sushi: London i vinterferien 2012. Bagte hjemmelavede kager: Bagte verdens bedste banankage for et par uger siden! Stjålet noget: I børnehaveklassen – stjal min bedste venindes Pocahontas glansbillede, af bare misundelse! Jeg afleverede det tilbage på hendes fødselsdag, da frygten for at politiet skulle komme efter mig, for alvor indtraf.

Hvis jeg var..
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli måned og gøre hele den danske befolkning glad, med sol hele måneden ud! Hvis jeg var en dag i ugen: Søndag og skabe hyggelige dage med regnvejr og torden.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 18.00 – 20.00 → Aftensmads tid i selskab med familien, kæresten eller vennerne.
Hvis jeg var en planet: Ville jeg være Jupiter, som mit stjernetegn ”Fisken” er styret af.
Hvis jeg var et dyr: ville jeg være ….. NO idea.
Hvis jeg var en retning: ville jeg være en ligeud-retning. Hvis jeg var en følelse: ville jeg ønske at være sorgløs. Hvis jeg var en farve: ville jeg være lysegul
Hvis jeg var et tal: 3 – mit lykketal

Mad eller søvn: Søvn. Lilla eller grøn: Lilla
Svømme eller ski: Svømme. Pizza eller salat: Pizza
Salt eller peber: helt klart peber! Elsker peber! Kærlighed eller venner: Det hører under det samme! Bil eller lastbil: bil

Favoritter..
Favorit farve: Lige pt. er det alle slags pastelfarver! Film: Into the Wild! SE DEN! Den er intet mindre end fantastisk! Sko: Mine lak loafers. Butik: EBAAAY. Sted at være: Stranden. Dyr: Lige pt. er det nok bare min fede kat Freddy! Person: Kan ikke vælge én! Ting at gøre i din fritid: Tage billeder og være kreativ!
TV show: Vampire Diaries og Game og Thrones! Drink: Smoothies eller vand med citron saft.


Fandt det her skema på en anden blog, snuppede det og udfyldte det selv! 

3 kommentarer:

  1. Fed idé! Altid godt at vide lidt om selve bloggeren(-:

    SvarSlet
  2. Tak for din søde kommentar på min blog! Jeg elsker sådan nogle spørge-runder her, hvor man lige kommer lidt nærmere ind på bloggeren. Selv har jeg aldrig gjort det, da jeg synes, det er svært at finde spørgsmål selv - som man oven i købet også selv skal svare på, men når jeg får nogle flere faste læsere, vil jeg da også lave mig en spørgerunde, hvor læserne stiller spørgsmålene ;-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet
  3. Tak piger! :-) Godt at I kan lide det.

    SvarSlet