Sider

29.7.12


Blog Recommendation!

Sorteper // Den Lyserøde Gris

Pernille og Christian, som kører bloggen Sortegrisen er to smukke unge mennesker og kærester. De blogger om mode, musik, hverdagsting, gode indkøb og meget, meget mere. Fik jeg sagt at de blogger om mode? For WOW, der er virkelig inspiration at hente, både for drenge og for piger. De tager fede og velovervejede billeder og ifølge mig passer ordsproget ”Et billede siger mere en tusinde ord” perfekt til deres blog! Ikke desto mindre fortæller de nogle sjove og down to earth historier. De agerer virkelig godt sammen på billeder og har tit nogle sjove ideer, som JEG virkelig sætter pris på ved en blog. Nogle gange er det lidt som at følge med i en simpel kærlighedsfilm, fx når Christian laver skattejagt til Pernille og gemmer små gaver, mens han selv er ude og se fodbold. Så er det her alle deres kvindelige læsere tænker: 1. Det burde min kæreste lære noget af, eller 2. Det sker aldrig for mig. Men i virkeligheden er de begge to meget nede på jorden og spiller Bezzewizzer, drikker the og arbejder ligesom alle os andre. Det virker ikke som om, at de tager sig selv alt for højtideligt, hvilket også kommer til udtryk igennem deres ’dæknavne’ Sorteper og Den Lyserøde Gris.
          Pernilles stil er super fed, da den udtrykker mange forskellige sider af moden: hun kan være feminin, rå, lettere punk, elegant, sexet, afslappet og/eller retro. Desuden har hun en del tatoveringer, som altid passer til den stil hun netop har valgt! Desuden ejer Pernille nogle virkelig fede sko og hun er en haj til at finde gode ting på genbrug!
Allerede ved første øjekast er det tydeligt at Christian er en mand med stil og har lige præcis dén tøjstil som jeg foretrækker ved fyre og som alle andre fyre virkelig burde lære af! Og så virker det som om at Christian er ret så glad for sko ligesom jeg. Og selvom Christian er en fyr, så tro mig når jeg siger at der dog stadig er inspiration at hente til sig selv og ikke mindst kæresten! ;) 
        Så hvis I gerne vil have noget all around inspiration, så tag et kig forbi Sortegrisen!! KLIK HER, KLIK HER, KLIK HER. Jeg kan kun sige at I går glip af noget godt, hvis I ikke allerede kender dem.
English Translation: 
The very long text above is a blog recommendation of the two danish bloggers Pernille and Christian who runs "Sortegrisen". I really think you should check out their blog, cause they are sooo inspiring! CLICK HERE, CLICK HERE, CLICK HERE!

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet! Jeg tager helt sikkert et kig forbi. Billederne har virkelig også fanget mig! :>

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen årsag! :-) De fortjener virkelig et kig.

      Slet