Sider

11.7.12

California must haves





































































Hele dagen i dag har jeg næsten brugt med at kigge på turen til USA. Min mor har nemlig bedt mig om at kigge på det, da vi jo snart skal have hele turen planlagt. GOOOD hvor jeg glæder mig. Mere og mere for hver dag. Selvfølgelig har den lille shopaholic der bor indeni mig også lidt godt af dette, men i aaaalt for lang tid. Har allerede og LÆNGE planlagt hvad jeg skal købe mig - bla. de 3 ovenstående ting. Har fundet hvor og hvilke butikker jeg kan købe - i hvert fald skoene - i. De er altså bare for fede.
English translation:
As I mentioned before, I am going to California with my mother and my sister in august. You sooo excited. I already know what to buy, and where I can buy it! :D The items above is the first listed items I just NEED to buy! Love the Jeffrey Campbell! And they are sure gonna be mine!

1 kommentar:

  1. Great must-haves!

    - http://despite-the-style.blogspot.com/

    SvarSlet