Sider

25.7.12

Excotic


None of these photos are mine
Smukke billeder ikke? Jeg elsker lyset og de lyserøde nuancer. Jeg synes selv de er vildt inspirerende så jeg ville lige dele dem med jer. Billederne leder mig hen til et outfit med samme lyserøde nuancer, det kunne være i form at en dip dyed t-shirt eller shorts, mixed med hvidt eller cremefarvet, eller i form af en lyserød læbestift og sprudlende armbånd! Kan I også se det for jer? :-) Jeg er stået tidligt op i dag, da jeg skal til Vesterhavet med min søster og min bedstemor. Vi skal bare ligge ved stranden og slappe af og slikke sol! 
English translation: 
Don't you think these pictures are beautiful? I thought they were very inspiring, so I wanted to show you! When I see these photos I think at dip dyed t-shirts and/or shorts, mixed with something white, or i think at a pink lipstick or nail polish and bubbling bracelets. 

2 kommentarer:

  1. Selvom det er en meget smuk sommerdrink, kan jeg dog ikke forestille mig, den ville smage super godt. Jeg kan dog godt følge din tankegang med outfittet. God dag på stranden.

    SvarSlet
  2. cool pix :)

    Hello from Indonesia,
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    SvarSlet