Sider

9.7.12

Some presents
Hej Bloggen. Her er der lige nogle af de gaver jeg har fået, da jeg blev student! Fik en Michael Kors clutch af Mads. Han har rigtig flottet sig! Bøgerne fik jeg af hans forældre. Øreringene fik jeg af min bedstemor, ringen af min far - den har i allerede set på flere af outfit billederne. LucLéon sleevet fik jeg af min søde søster! Af min mor har Anne og jeg jo fået en tur til USA. Jeg kan altså bare ikke vente!!! Fik desuden en del penge og dollars, som skal bruges på et nyt objektiv! :-) 

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogle fede gaver!
    Jeg håber du havde en rigtig god dag, og tillykke(-:

    SvarSlet
  2. nice presents :)

    Hello from Indonesia,
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com
    stylieandfoodie@gmail.com

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte gaver! :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet