Sider

14.8.12

CALIFORNIA; see you soon

Hej søde læsere! Nu er det vidst tid at I får lidt info omkring min tur til USA. (Det bliver kort) :D Vi flyver onsdag nat og er afsted i 3 uger! :-) Jeg kommer hjem den 7. september. Jeg har lavet collagerne ovenfor til dem af jer der har lyst til at følge lidt med i hvor og hvad osv! Jeg glæder mig så meget og håber at jeg kan komme hjem med nogle gode billeder til jer! Da den her tur pga. oplevelsen, vil jeg nok ikke få så mange outfit billeder med hjem eller så meget modegøgl (udover det jeg køber selvfølgelig :D ), men derimod alle mulige andre billeder! 
Åh åh er væk i 3 uger ... HVAD SÅ MED BLOGGEN! Jojo. Det har jeg taget mig af. Jeg har lavet en masse gode indlæg til jer, så glem ikke at kigge forbi!! :-) Desuden har jeg min computer med, så mon ikke I hører sådan rigtigt fra mig? :-) 
English translation: 
Hi dear followers! Wednesday, I'm on my way to California! I thought it was time for you to hear a bit about the trip, so I made the collages above to those of you who are interested in what I'm going to do! I'm gone for 3 weeks. BUT BUT BUT, don't forget to stop by And Mary! I've made a lot of posts for you so the blog is not going to be empty!  

1 kommentar:

  1. Hvor er det en fin blog du har, kom tilfældigvis forbi, men det er bestemt ikke sidste gang!! :)
    Og hvor lyder det fedt med USA!! :D
    Hvis du har lyst til at læse om mit udvekslingsophold i frankrig, der starter næste søndag - skal du være meget velkommen til at kigge forbi min blog! Det vil betyde meget!!
    www.katrineisabella.dk
    Knus

    SvarSlet