Sider

8.8.12

Future plans

Hej gal's! Ville lige fortælle jer lidt om de planer jeg har for fremtiden. Jeg har jo afsluttet STX og skal nu finde en ny måde at fordrive tiden på. 
1. Den første plan er ..... At tjene nogle gode penge! (Skal bare lige finde jobbet først) HVORFOR skal det være så svært?! 
2. Den næste plan er ...... Højest sandsynlig at flytte til London og bo på K, arbejde og lære en masse nye mennesker at kende. I 4-6 måneder! Det er noget jeg har gået og tænkt på i laaaang tid, men det er først her på det sidste at tanken for alvor har taget fat. 
3. Den 3. plan er ..... Komme hjem igen til min dejlige familie, forhåbentlig med en masse nye oplevelser i bagagen. 
Opsummering: I min plan er der nu gået ca. 1 år
4. Den 4. plan er ..... Tjene nogle nye penge og tage ud og rejse, hvor turen bla. SKAL gå til Australien. 
5. ....... FINDE UD AF HVAD JEG VIL VÆRE! :D 

På nuværende tidspunkt...
Er det - mærkelig nok (eller ikke så mærkeligt) - plan 1 og 2 der er mest indenfor rækkevidde. Jeg er faktisk NÆSTEN 100 p, på at det er det jeg gør. Jeg har en eller anden uro indeni mig, der bare SKRIGER efter at komme væk! Opleve noget nyt, være på egen hånd og ikke være afhængig af mor og far. Det der trækker aller, aller mest er trangen til at lære nogle nye og spændende mennesker at kende. Mads' søster har været afsted i 4 måneder og hun har KUN fortalt godt om det. Bliver sgu helt ivrig når jeg sidder her og skriver om det! Har allerede været i gang med at kigge efter job i London - haha :D Måske lige tids nok! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar