Sider

26.8.12

Thinking of the infinite space makes me dizzy






Jeg har simpelthen sådan glædet mig til at vise jer de her billeder! Galaxy trenden har kørt i noget tid både på billeder og i moden, så nu synes jeg altså at jeg ville give det et skud! Det er godt nok Mads der har redigeret det, så han skal også have lidt credit! Jeg kan ikke få PS på min computer, men i virkeligheden kan jeg nok heller ikke finde ud af at bruge det :D Hvad synes I om billederne???
English translation:
I've been looking forward to show you these photos! The galaxy trend has been up for a while now, both in pictures and in fashion. Now I wanted to give it a shot! Though, I have to mention that Mads actually edited them for me! What do you think??

4 kommentarer:

  1. Hold så kæft hvor er billederne fed, elsker især nr. 2 :) Og hvor er du smuk Marie!

    Pernille

    SvarSlet
  2. Love Love this post!
    Fab shoots!!!

    Have a cool week!

    Hugs
    JK
    Http://mrkanerule.blogspot.com

    SvarSlet
  3. These pictures are so pretty(:
    xo,
    http://loadsofashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ej hvor ser det fedt ud!

    Huge hugs Gittemary.com
    Please visit me and say hello!

    SvarSlet