Sider

26.9.12



All pics by me
Savner USA og den ufattelig smukke natur!! Lavede lige nogle anderledes portræt billeder mixet med billeder fra Californien :-) Er blevet lidt vild med den her slag billedestil. 
Jeg smutter snart op til en veninde og senere kommer resten af pigeflokken for at spise mad! Jeg glæder mig til at se dem! 
English translation:
I miss US and the incredible beautiful nature! Thought I would make some different portrait photos mixed with pictures from California.

Don't forget
to follow
me on 

2 kommentarer:

  1. Rigtig fed header du har her på din blog. :)

    Jeg har gang i en give-away for tiden, som jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte billeder!:)

    Det er super fedt at det er så anderledes.
    // Annika

    SvarSlet