Sider

29.9.12




Går og har en del ting jeg ville ønske at jeg ejede, men så er det jo godt at det snart er jul!
Går I også allerede og drømmer om de ting I ønsker jer i julegave, eller er det bare mig der er på forkant? :D
Toast maker: Jeg ELSKER virkelig toast, med masser af ost og så en skive skinke! MUMS jeg kunne leve livet, kun med toast! 
Sengetøj og dyne: Min dobbeltdyne er efterhånden ret slatten og kold, så jeg trænger til en ny dyne! Og sengetøjet er jo bare vildt fint! Så det skulle gerne følge med :D
Gardiner: Ja jeg ved ikke helt præcis hvad jeg skal bruge dem til, men synes bare de er så fine og er sikker på at man kunne finde på noget godt med dem! :-)
Fuglebur: Det er vildt dekorativt! 
Lamme skind: Det er blødt og dejlig og klæder en stol eller sengen. 
Smothie Maker: Jeg er også kæmpe fan af smoothies og normalt laver jeg det med en stavblænder. ALT for besværligt! 
Sy maskine: Er på det sidste blevet rigtig glad for at sy og ønsker mig selvfølgelig min helt egen symaskine!
Alt slags stof/gavekort til stof 2000: Jeg er helt oppe i det grønne felt når jeg går ind i en stof forretning! Ville gerne eje alverdens flotte stoffer! 

2 kommentarer:

  1. Det er det ikke:). Jeg har også allerede lavet ønskelisten
    // Annika

    SvarSlet
  2. Wauw, din blog er virkelig fantastisk! Det gør du altså bare godt ;)

    Kig gerne forbi min fotoblog - juliemogelmose.blogspot.com

    SvarSlet