Sider

20.9.12


Ja som de af jer der følger mig på FACEBOOK ved allerede at jeg har tyndet ÉT item ud i min ellers meget lange ebay liste. Jeg har i dag været lidt ude af mig selv over manglen på jeans! Og de måtte gerne være lidt anderledes end et par cowboy og ja det førte så til at jeg købte DISSE fra ebay. Jeg vil style dem med hvid sweater og et par simple neutral farvede sneakers og selvfølgelig min pelsede taske! :-) Så har jeg et fint rent vinter look. 
English translation:
I just bought these floral jeans from ebay today. I really really need jeans and I wanted some different. Not just normal blue jeans. I'm so excited to see them on. I'm gonna style them with a white sweater, sneakers and my fur bag. 

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine! :-)

    Jeg har lige startet en ny blog. Det ville være dejligt, hvis du tjekkede den ud.

    Vh. Nomi

    www.suchalabelwhore.blogspot.dk

    SvarSlet