Sider

8.10.12

I feel like a superhero in these tights








Tights from Asos // shoes Horze // Cardigan from Yesstyle // 
Var helt syg efter disse strømpebusker sidste jul og fik dem i julegave af min søster. Jeg har dog ikke brugt dem én eneste gang! Så nu synes jeg at det var på tide at få dem afprøvet! Og de er jo fede! Har et eller andet med guld for tiden. Det må gerne se lidt vildt ud!! :-) Hvad synes I om dem? Er det bare vildt grimt eller er det ok? :-D
English translation:
I got these tights last christmas, but I've never used them before yesterday! I think they are pretty cool! what do you think? Too crazy or ok.? :-)
GLEM IKKE AT DELTAGE I 
MIN GIVE AWAY.
TRYK LIGE HER!

13 kommentarer:

  1. Super fin blog, og tak for den søde kommentar på min blog :-)
    Tænkte om vi skulle følges? Kram S


    SvarSlet
  2. Virkelig vild med din redigering af billederne, så flot brug af lys! Har du mulighed for at lægge en photoshop-guide op en dag, og bare fortælle hvad du gør rent basic? Skal selv til at lære programmet at kende og mangler virkelig inspiration! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karoline. Tak skal du have!
      Det vil jeg da prøve at se på. Jeg er desværre bare i den knibe at min prøveperiode udløber imorgen, så jeg skal have fundet ud af noget! Men ellers vil jeg gerne prøve om jeg kan vise det på bedst mulig vis! :-)
      Knus Marie

      Slet
  3. Hey Marie, tænkte hvordan du sætter din side sådan op, med at lave dine billeder så store? synes altid kun mine billeder kan blive så små. Jeg ved det er meget at bede om, men har virkelig brug for noget hjælp med bloggen! :)
    Btw elsker dine billeder ;)
    - knus http://josephineeisenhardt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Josephine! Hjælper gerne!
      Jeg har netop sendt dig en besked på facebook (da det er en længere forklaring!) :-) Håber at du kan bruge det til noget, ellers må du skrive igen.

      Knus

      Slet
  4. Jeg synes du ser super fin ud i dem.
    Billederne er enormt gode BTW :)

    SvarSlet
  5. Skøn blog :-)!

    - følger dig nu! (-:

    håber du er frisk på at smide en kommentar til vores fællesblog og måske følge den hvis den er god nok til din smag. <3
    mutedechoes.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg synes du har stylet dem super fint! Det er nogle fantastiske billeder iøvrigt. :-)

    Kh Signe, the-clothing-rail.dk

    SvarSlet
  7. Virkelig lækre billeder, super skønt outfit :-)

    Du kan lige nu vinde de lækre Jeffrey Campbell Spike, på min blog!
    Hvem ville ikke gerne gå efteråret i møde, i disse lækre hæle??? :-)
    http://www.liseemilia.dk/2012/09/giveaway-jeffrey-campbell-spike.html

    SvarSlet
  8. Du er så nice Mary, din blog er jo genial :-)

    SvarSlet
  9. Virkelig GENIALT outfit - jeg elsker tonerne fra legginsne' sammen med leo

    SvarSlet
  10. Wauw hvor ser du bare godt ud!! Og virkelig lækkert kluns..
    Guld er bare sagen hehe ;)

    SvarSlet