Sider

11.10.12

WHO'S THE WINNER?!
Ja her i min "øhm"-prægede vlog fortæller jeg altså hvem der har vundet en rouge fra Young Blood! Jeg beklager meget at videoen ikke kom op igår (forklare også hvorfor jeg siger god aften), men jeg regnede simpelthen ikke med at det ville tage så lang tid!! Men snydt bliver i da ikke! :-)
Tillykke til Camilla Graver som blev vinderen denne gang! 
Hvad synes I egentlig om filmen? Det er jo første gang jeg faktisk 'snakker' her på bloggen! Ey hvor er det træls at høre sig selv. Og beklager de mange øhm'er! Haha :D 

4 kommentarer:

  1. Du har den sødeste stemme!
    Jeg synes klart at du skal begynde at lave nogle flere videoer!(-:

    Ceciliebroustbo.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sødt sagt! :D Jeg synes selv det er meget mærkeligt at høre sig selv på video :D

      Slet
  2. hvor er du sød Mary! og sevans jeg ikke vandt! ;)
    Kender godt det med ens stemme, jeg synes altid jeg lyder som en 5'årige med virkelig slem forkølelse, men FLERE VIDEOBLOGS!!! :D

    SvarSlet
  3. din blog er altså bare så gennemført :-) Er så glad for jeg har fundet den! Den giver mig lyst til at lave billeder og videoer i endnu bedre kvalitet. Og selvom jeg ikke nåede at deltage i konkurrencen så tror jeg da også jeg vil på udkig efter den der blush. Mangler seriøst selv én der holder lidt længere, og jeg smadrer altid mine så den der er da 100 gange mere praktisk. :-)

    Kh Signe, the-clothing-rail.dk

    SvarSlet