Sider

30.12.12

2012 - 2013Desktop172
Desktop171
Desktop170
Imorgen er det sidste dag i året 2012 (hvis det ikke allerede skulle være gået op for jer). Jeg får en lidt mærkelig nytårsaften imorgen, da jeg skal arbejde til kl. 23.00 og ikke rigtig ved hvordan min aften derefter kommer til at forme sig + to af mine bedste veninder ikke er hjemme til at fejre det nye år med mig og jeg savner dem iøvrigt rigtig meget i forvejen! Men det kan jo være at det bliver en rigtig god aften nu hvor jeg bare slet ingen forventninger har til den! :-) Og vi går jo ind i et nyt år, så jo da jeg vil da ud og feste og have nogle pallietter på!

1 kommentar:

  1. Elsker sådanne indlæg! Glimmer er nu så hyggeligt<3
    Jeg kan vildt godt lide din blog, så følger dig nu:-) Håber du også kan lide min, og får lyst til at følge mig!:-)
    http://la-belleza-interna.blogspot.dk/

    SvarSlet