Sider

7.12.12

I HATE the self-timer!
www.and-mary.blogspot.comwww.and-mary.blogspot.comwww.and-mary.blogspot.com
Øv hvor jeg hader når den eneste mulighed for mig er at bruge selvudløseren! Jeg kan slet ikke arbejde med det :b bliver lige sur hver gang. Må snart lære at jeg bare helt skal lade være. Kvaliteten og farverne bliver fulstændig ødelagt når jeg bruger det. Nå men det må I altså lige bære over med. :-)
Jeg har haft fri i dag. Dejligt!! Og jeg tror at jeg vil lave mig en portion risengrød i aften. Ha' en dejlig fredag alle sammen. 

7 kommentarer:

  1. sikke nogle smukke billeder. du ligner en lille engel i sneen :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes du har formået at få det til at se rigtig godt ud, fremfor mange der får det til at se enormt tacky og ja, total selvudløser-agtigt ud. Havde du ikke skrevet det var selvudløser, havde jeg ikke troet det! :-) Må gøre dig kunsten efter, for det er virkelig vellykket!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Signe! Det er nok bare fordi man selv ved det og når man står der så er det bare SÅ besværligt synes jeg :P

      Slet
  3. Du giver virkelig meget inspiration! Fantastisk blog du har!

    www.marieemborg.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. wauw. Tusinde tak skal du have!!!

      Slet
  4. Det er da nogle flotte billeder!

    Jeg følger dig nu og håber du vil kigge forbi min blog.
    victoriashverdag.blogspot.dk

    SvarSlet