Sider

10.12.12

Collager7www.and-mary.blogspot.comwww.and-mary.blogspot.comwww.and-mary.blogspot.com
Collager7j
www.and-mary.blogspot.com
Jer der læste de random facts om mig, ved allerede at jeg virkelig elsker at pakke gaver ind! Og jeg elsker selv at få en gave der er fin, så selvfølgelig skal de gaver jeg giver væk også være fine! :-) Så nu ville jeg lige give jer noget julegaveinspiration. Jeg synes at det er enormt fint med pakker i æsker i forskellige størrelser og så derefter stablet. I stedet for at købe æsker kan man selv beklæde dem i noget fint gavepapir! :-) Hvis der er noget af det I ikke forstår, så må I lige skrive og så skal jeg gøre mit bedste for at svare. 
Kys

4 kommentarer:

  1. SUPER fint!

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Virkelig fin ide! Fed blog ;)

    - thebitchhasblogged.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER at pakke gaver ind! Det med kassen er en ret god idé, meget amerikansk-inspireret! Det kan være, at jeg skal prøve det. :-)

    SvarSlet
  4. Ej en fed idé! Tak for tippet og guiden :)

    Rigtig lækker blog du har dig :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet