Sider

30.1.13

Ebay goodiesDesktop197
Hej gals. Her er der lige nogle lækre sager fra ebay. Jeg har selv hele 4 favoritter denne gang og som jeg bare må eje! Det er 1 (Jeg synes de er helt fantastiske!), 2, 3 og 5! Har I nogle favoritter denne gang?
I dag er jeg i lidt sløjt humør.. Jeg er stresset over min jobsituation. Det kører sgu ikke lige som det skal. Jeg har forresten ikke hørt fra Bestseller endnu, hvilket nok må betyde at jeg ikke har fået det. Det har jeg det egentlig fint nok med, eftersom det lå så langt væk. 

3 kommentarer:

  1. VILD med bæltet! :)
    Har du lyst til at følges på Bloglovin og GFC? Knus Amalie.
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig fed blog du har :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Another fact which a lot of people are interested in
    is the battery. The Canon products are not only high in quality but also available in worthwhile cost range.
    Make sure that the flash units polarities are in the.


    Also visit my blog post - canon 6d

    SvarSlet