Sider

6.2.13

Stupid pimples go awayIMG_2620
_MG_2627
Jeg har gennem det sidste stykke tid fået flere og flere bumser og røde knopper. ØV hvor er det træls! Det hænger nok også sammen med at jeg i den periode ikke rigtig har haft noget at rense min hud med. Så nu har jeg anskaffet mig rensemælk, dag og natcreme fra Dr. Scheller. Jeg har valgt netop dette fordi det skulle være særligt godt mod tør og sart hud, hvilket jeg virkelig må beskrive min hud som. Jeg har tendens til at tørre ud, særligt på hænder og i ansigtet og det både klør og strammer. Så jeg glæder mig til at prøve dette! Det dufter iøvrigt fantastisk! Jeg regner med at tage dette emne op igen og sige hvad synes om det! 
Kender I til Dr. Scheller? Hvis ja hvad synes I så om produkterne? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar