Sider

8.2.13

Waiting for summer Desktop198
Click HERE to find all items
Jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke er den eneste der glæder sig til, at det begynder at blive lidt varmere i vejret! Ja jeg kan faktisk næsten ikke vente! Ville lige dele denne collage med jer, som jeg har lavet! 3 lækre outfits jeg godt gad rende rundt i til sommer!
I dag skal jeg møde i H&M for første gang :-) Jeg er spændt og en lille smule nervøs, men sådan er det nok altid når man starter et nyt sted! Men ikke desto mindre glæder jeg mig også til at komme i gang.
God weekend til alle og god ferie til dem som nu har vinterferie! 

13 kommentarer:

  1. Kom sommer og kom sol :D


    kig forbi - har også lige lavet sommer indlæg med tøj
    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fede, fede outfits!
    http://bysarahgratlov.blogspot.dk Kig endelig forbi

    - ER BLEVET FAST LÆSER, HÅBER DU VIL BLIVE FAST LÆSER AF MIN BLOG!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig lækre!
      Tak - skønt med nye læsere! :)

      Slet
  3. Super lækre outfits, og fin blog du har. Er fast læser, håber du vil følges :)

    Hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej Mary, sikke nogle lækre sommeroutifts du har fundet, og forresten så er jeg vild med din blog! Du er virkelig dygtig. Kig gerne forbi min blog :)
    www.drejebogen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja!
      Tusinde tak skal du have! Det er jeg virkelig glad for at du synes!! Det varmer :-)

      Slet
  5. Årh man, hvor jeg også bare glæder mig!:-)

    Det ville glæde mig, hvis du gad smutte forbi min blog, og lægge en kommentar!:-)

    Knus Ida
    http://idas-notebook.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig snart ikke til at holde den forbandede kulde ud længere!!

      Slet
  6. Hvor har du lavet dette billede henne? Og hvordan har du fået sat det sådan op?:-).
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine. Selve collagen med tøjet er lavet på polyvore.com.
      Så har jeg gemt billedet på min computer og lavet det færdigt i picasa. Altså har jeg sat tøjcollagen oven på et andet billede :) Håber det var forståeligt?

      Slet