Sider

26.3.13

I ate all the blueberries
_MG_3879_MG_3878_MG_3877
Kan I huske den der 'sund ifølge mig', som jeg startede op her på bloggen? (Måske ikke for det var kort levetid den havde her). Ja det gik sgu i vasken for mig! Jeg har planer om at skulle starte op sådan for real, men jeg skal lige finde det rette tidspunkt og det mener jeg ikke er nu, hvor vi går ind i påskeferien og jeg skal i sommerhus. Men jeg har virkelig brug for at tage mig sammen, for jeg tror faktisk jeg har nået det punkt hvor man kalder sig sukkerafhængig!! Og det er ikke en overdrivelse. 
Nå men her til morgen blev det i hvert fald ikke 3*nutella madder, men en sund-ifølge-Marie yogurt alla smoothie-agtig-noget! :-) Den bestod af: 



Passende mængde A38 1,5 % 
Lidt vanilje
Passende mængde blåbær
1 Banan 
1 Kiwi

Blænd A38, vanilje, blåbær og størstedelen af bananen sammen. Pynt med kiwi og den sidste del af bananen. Og vupti du har en meget lækker morgenmad, som giver en god mæthedsfornemmelse! 

Forresten har jeg fået fuldtid i h&m hele april måned! NAAAAIJS!!
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor ser det lækkert id! :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig skønt ud :) Det må jeg vist lave mig i morgen tidlig :)

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet