Sider

24.4.13

mind_MG_4227 copyDesktop234_MG_4208
Så nu har jeg fået mig et skrivebord! Hvilket KUN skyldes min kæreste! Så tak musser. Jeg har de seneste år været stærk modstander af at få et skrivebord, mens Mads har presset på! Til sidst gad jeg ikke modsige ham længere og gav op :D Er allerede glad for det!
Jeg ved at jeg kommer til at være kreativ her og derfor er det vigtigt at det ser hyggeligt og inspirerende ud. Sommerfuglene købte jeg i Tiger og så købte jeg en ramme i Føtex. Synes det ser så fint ud og en meget nem måde at pifte skrivebordet op på! Derudover har jeg printet et kort ud af Australien!
Håber I alle får en god dag!

1 kommentar:

  1. Super flot og inspirerende blog du har, og virkelig gode billeder.
    Endelig tag et kig forbi min blog.
    http://annesophielynge.blogspot.dk/ knus

    SvarSlet