Sider

15.6.13

Long time no seemary_MG_4996 copy
Søde læsere. Kommer lige her med en lille update! Det er meget sjældent jeg får blogget, det skyldes som sagt at jeg har arbejdet rigtig meget. Det har derfor været svært at finde overskuddet til And Mary. Men nu kan I få lov at høre hvad der ellers er sket. Ikke fordi det er vildt, men havde en læser der savnede at høre hvad jeg gik og lavede. SÅ: når jeg kommer hjem på arbejde freaker jeg LOST på netflix, indtil jeg falder i søvn i sengen. Eller også er jeg sammen med Mads og hjælper ham med at læse op til eksamen. Sidste weekend havde jeg fri fra arbejde og der var vi til 50 års fødselsdag ved min tante Lone. Det var en fantastisk fest! Det er også der det øverste billede er fra. Har seriøst verdens dejligste og mest grinern familie. Havde så ondt i kinderne efter den fest af, at smile og grine. Den her weekend var jeg så heldig at få byttet min vagt væk, da jeg skulle til klassefest med min gamle klasse. Det var så godt at se dem alle igen! Nu ligger jeg bare med tømmermænd og skal til 20 års i aften ved min dejlige veninde!
Noget helt andet er at jeg er stoppet med fuldtid i h&m, da det jo kun var i en begrænset periode. :-) Så må vi se hvordan det kommer til at se ud her på bloggen.
Vi ses! God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar