Sider

21.2.14

Sort på sort på sort, med sort på. Ville lige vise jer nogle af mine yndlings items lige for tide. Jeg går og kigger efter en lækker taske og jeg har denne fra Philip Lim i tankerne, sammen med Michael Kors og Alexander Wang! Desuden tror jeg at jeg må forære mig selv de smukke støvler fra Asos i fødslesdagsgave! Og så håber jeg OGSÅ at jeg en dag bliver den heldige ejer af et af Daniel Wellington's smukke og simple urer! Jeg købte et til Mads da jeg var i Australien og ja jeg forelskede mig jo pladask for det!
Har I nogle yndlings items for tiden?? Og er der noget her, hvor I tænker - Dét må jeg bare eje!

6 kommentarer:

  1. Lækre sager - jeg er især vild med Kenzo sweateren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?
      Ja den er også sindsyg lækker! Men dyr? :o

      Slet
  2. Årh elsker disse ting, du har fundet dig her!
    Og er så vild med din blog altså. Du har fået dig en ny follower :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gid man lige havde penge til det hele! :-)
      Tak, hvor dejligt at høre! :-)

      Slet
  3. Det er jo nogle superlækre items :)
    - er så vild med støvlerne :) De er jo guddommelige!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig virkelig fantastiske! Det er da bare nogle man må eje! :o

      Slet