Sider

22.6.14

PortraitsDesktop319Collager16
Da jeg var yngre var jeg ikke så glad for mine fregner, men jeg har lært at holde af dem med tiden. Jeg har dog altid synes at fregner til andre var så smukt! Jeg skal ikke ligge i solen i mange minutter uden at der dukker et par nye fregner op og jeg får flere og flere jo ældre jeg bliver - også på armene og brystkassen. Der skal dog ikke herskes nogen tvivl om at de træder tydeligere frem på billederne her end i virkeligheden - så snart jeg smækker et BW filter hen over billederne, så SPRINGER fregnerne bare frem på billedet! 

5 kommentarer:

  1. du er meget naturlig køn!
    Elsker dine fregner :D

    josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig kompliment må jeg sige! :-) Tak Josefine!

      Knus

      Slet
  2. DU er godt nok køn med de fregner, har dem selv, på armene og i hovedet, og jeg har os hadet dem :(

    Knus <3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fregner er dejlige. Også dine!!

      Slet
  3. Virkelig flotte portrætbilleder!
    Fregner er simpelthen så smukke, synes jeg.

    SvarSlet