Sider

24.7.11

Inspiration: Summer Resort















Hi gal's! Savner I også sommeren i år? Savner I også at kunne tage det lette og søde sommertøj på og gå ud i det blå? Det gør jeg! Jeg håber på at vejret snart vender så jeg kan bruge den nye inspiration jeg har fået I disse billeder. Om ikke andet kan jeg bruge billederne som et tilflugtsted og drømme mig ind i varmen indtil jeg tager til Tenerife - hvor jeg (forhåbentligt) helt sikkert kan kaste inspirationen direkte på kroppen! Jeg synes de her billeder er så søde - de har en så fin farvetone som jeg er helt vild med og samtidig viser de sommerens tendenser, farvetendenser og accessories tendenser! OG hvis I er lige så heldige som jeg, at skulle ud og rejse så viser billederne også outfits der er anvendelige til forskellige destinationer! Hvis i har forelsket jer i noget af tøjet eller vil se flere af disse billeder så kan i kigge forbi shoppen - klik HER . 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar