Sider

22.7.11

Nike Free




































I kan nok gætte hvad dette indlæg handler om! Jeg overvejer lidt om jeg skal hoppe med på moden og købe mig et par af disse fede Nike Free træningssko. Min veninde har givet med et link til hvor man kan købe dem meget billigt! Jeg synes især dem med den gule detalje er fed og måske - hvis jeg køber et par - kan jeg for alvor begynde at gøre noget ved træningen! Valget står mellem disse eller ... et andet par som jeg ikke har fundet endnu! Hvis I er vilde med de her Nike og vil købe dem BILLIGT så tryk HER


Og så til noget andet.. 


Bloglovin
Jeg er så glad for alle jer der følge min blog hver dag! Jeg kan se hvor mange der følger mig om dagen og humøret ryger bare i top når jeg ser de gode tal. :)) Nederst på siden er der et 'felt' hvor der står 'follow this blog with bloglovin - her kan i altså - som teksten siger følge min blog. Der vil, når i tilmelder jer bloglovin komme en opdatering hver gang jeg har skrevet et nyt indlæg, på den måde kan I følge udviklingen, og ved at følge mig via Bloglovin hjælper I også med at andre får øjnene op for min blog! Ikke nok med dét så kan i også følge en masse andre FEDE blogs derinde og der er virkelig mange. Hvis I selv har tanker om at lave en blog kan I også tilmelde jeres blog Bloglovin! Det er ren WINWIN! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar