Sider

21.7.11

The Maxi Skirt


Som jeg lovede...
Her er endnu et indlæg! Da jeg vågnede i morges fik jeg denne ide, med at vise jer forskellige måder man kan bruge en maxi skirt på. Jeg havde taget billeder af 4 forskellige outfits med samme nederdel, men uheldigvis blev de sidste to outfits fotograferet i meget dårligt lys og jeg kunne derfor ikke bruge billederne. Måske de kommer senere! 

Billede 1: Maxi kjole fra H&M som jeg har lavet om til en nederdel, bluse fra Vero Moda og pung fra Gina Tricot. 
Billede 2: Samme maxi kjole, oversize t-shirt fra H&M og Converse. 

Disse to outfits giver to meget forskellige udtryk og det er dét, jeg synes er fedt ved maxinederdelen! - man kan lave hvilket som helst look med den! 
By the way: i må undskylde den dårlige billede kvalitet på dette indlæg! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar