Sider

11.8.11

New in






Nu er det vidst tid til at vise noget af det jeg købte på Tenerife. Billederne ovenfor er taget efter mange timer (ifølge min kæreste) i fantastiske Zara. Skoene jeg har på er lige taget op af posen og er selvfølgelig fra Zara. Jeg er helt vilde med dem! Og jeg gjorde et kæmpe kup - 150 kr!


Shorts fra Levis
Skjorte fra New Look
Taske fra Bershka


Og her er de så på tæt hold!


Dette er endnu en af de nye ting der kom med hjem i bagagen. Bershka til ca. 160 kr.
Der er mere hvor det kommer fra, men jeg synes ikke I skal få det hele på én gang! :))


Rainy days





Ja det danske vejr er alt andet det 'Tenerifiske'! Regn regn og atter regn. Selvom solen og varmen er at foretrække er det da også hyggeligt med de regnfulde dage (nu når det ikke kan være anderledes). Bag en æblekage, tænd op i brændeovnen, se Beverly Hills i fjernsynet og lav en kop varm te! Det kan sagtens lade sig gøre at nyde og hygge sig indendøre, det handler bare om at skabe hyggen selv! :) 


xx Mary


Ingen kommentarer:

Send en kommentar