Sider

9.8.11









Her er et par billeder fra sidste aften på Tenerife, som foregik på Tenerife's smukke havn/strand i solnedgangen! Første dag, havde vi besluttet at vi skulle have hummer en af de sidste dage og det fik vi! Ikke kun hummer men også rejer og kongerejer og andet grillet skaldyr. Jeg må indrømme at jeg havde forventet noget mere (jeg har fået hummer før), men dette var ikke min ynglings! MEN det ser da helt vildt lækkert ud og jeg tror at det på en dansk restaurent ville smage fantastisk.


Kjole (nederdel og top) fra Kroatien
Bælte fra Zara
Sko fra Carolina Boix



I dag







Idag har jeg fået udført en længe ventet idé til mine mange og elskede sko. Jeg har været inde i byen og købe disse kasser fra Tiger til 30 kr. pr. stk. som skal opbevarer mine sko. For det første synes jeg det er vildt praktisk da jeg aldrig har plads til mine sko og derfor flyder de rundt i hele huset og for det andet synes jeg det ser vildt fedt ud! Da jeg lige skulle have mig et indtryk af, hvordan det ville se ud, købte jeg kun 4, men det er jo ikke nok! Så jeg må afsted igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar