Sider

8.8.11

Sneak Peek from Tenerife


















































I'm Back! Jeg var i forvejen meget trist til mode da jeg kl. 4.00 i nat stod op for at vende hjem til Danmark, men humøret blev kun værre da vi blev velkommet med et ordentlig regnskyl! 
Ja i kan nok regne det ud - Tenerife var skønt! Og trangen til at flyve hjem var minimal. 
Det har været en dejlig tur og jeg har da også fået et par ekstra ting med hjem i kufferten som jeg jo kan tage frem/på og mindes en varm tid, med sol, god mad, fede tøjbutikker, FEDE OG MANGE skoforretninger! Ja i gættede rigtig jeg har køb SKO! (Og andet)
- Hvilket jo betyder at der er en masse new in!


Det her er et lille sneak peek til senere indlæg for jeg har da - mens jeg har været afsted - tænkt på jer læsere og hvad jeg godt kunne tænke mig at blogge for jer!

1 kommentar:

  1. Det bliver fedt at se hvilke sko du har købt, det ser ud til at have været en rigtig hyggelig tur, jeg er vild med billederne :-)

    http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

    SvarSlet