Sider

16.9.11

Vogue China September 2011


































Synes de her billeder er vildt fede! Så jeg ville lige vise jer dem. Synes stilen er fed og modig og er vild med den 'malede' baggrund!


Så er det weekend igen! Og GUD hvor er den tiltrængt. Jeg er simpelthen så træt. I aften skal jeg op til en veninde (som har lovet at lave club sandwiches ... Mmmmh). Imorgen tidlig kører jeg til København for at besøge mine søskende. Jeg glæder mig rigtig meget, ikke mindst fordi min søster er gravid (og det er jo altid sjovt at se hvor stor hun er blevet)! :)) Jeg ved ikke om der er tid til at shoppe - men man kan vel håbe! God weekend til jer alle!
Love Mary.

1 kommentar:

  1. The pictures are fantastic!

    Thanks for visiting my blog and commenting on my latest look on chictopia! I don't usually do outfit posts but from now on i'll be posting them regularly!

    Nice blog!

    SvarSlet